Новий канал Медведчука проіснував 1 годину

Данилов відкинув вплив Радбезу на дане рішення

Час читання:45 Секунд

Соратник кума голови Російської Федерації Віктора Медведчука Тарас Козак придбав телеканал «Перший незалежний». Він був створений з трьох каналів, які раніше потрапили під санкції – ZIK, NewsOne і 112 Україна. Телеканал вийшов в ефір вчора, 26 січня. Про це пише УРА-Інформ.

Варто відзначити, що пройшов лише годину, як канал розпочав своє мовлення, як його відключили від супутника. Також незабаром він буде відключений в кабельних мережах.

Після цього журналісти медіахолдингу Козака знову вимушено перейшли на YouTube.

При цьому, секретар РНБО Олексій Данилов відкинув вплив Радбезу на дане рішення.

«Те, що стосується ситуації з супутниками і іншими речами, це господарські справи тих людей, які цим займаються. Ми до цього не маємо ніякого відношення », – пояснив Данилов.

Раніше повідомлялося, що президент Російської Федерації Володимир Путін використовує в своїх цілях «тінь іноземних спецслужб» як інструмент для залякування громадян РФ. Він переконує жителів держави в тому, що сама «мати-демократія» стоїть під загрозою західних агентів.

Щасливий
Щасливий
100 %
Печальний
Печальний
0 %
Схвильований
Схвильований
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Злий
Злий
0 %
Здивований
Здивований
0 %
Copy link