Як Росія виграла “дезинформаційну війну” після нападу в Солсбері

"Після атаки в Солсбері із застосуванням нервового агента" Новачок "Росія домінувала в дезінформаційною війні проти Великобританії, використовуючи ботів і свою пропагандистську машину. Розслідування, проведене виданням The Atlantic, показало, що після отруєння Сергія і Юлії Скрипаль 4 березня 2018 року Кремль і Даунінг стріт розгорнули жорстоке комунікаційне наступ ", – повідомляє Daily Mail.

Час читання:2 Хвил., 19 Секунд

"Ключовим елементом в путінському кібернаступі стала Лабораторія в Шпіц, швейцарський інститут захисту від ядерних, біологічних і хімічних загроз. Це був один з декількох об'єктів, уповноважених Організацією із заборони хімічної зброї (ОЗХЗ) перевірити результати, отримані Портон-Даун, британським військовим дослідницьким центром , – йдеться в статті. – 14 квітень 2018 року видання RT (раніше відоме як Russia Today) опублікувало статтю, якою в тому році було призначено стати однією з найбільш вірусних, передає The Atlantic. Міністр Иностр них справ Росії Сергій Лавров, повідомлялося в ній, заявив, що "швейцарська лабораторія" виявила інший токсин, використаний для отруєння Скрипаль, під назвою BZ. Ця отрута, за даними RT, перебував "на озброєнні" в Великобританії, США та інших країнах НАТО ".

"Ця історія підірвала інтернет, викликавши більше 137 тис. Взаємодій в соцмережах – найбільша кількість серед всіх матеріалів, опублікованих під час справи Скрипаля. Однак те, на що вказувала ця стаття, було досконалої брехнею", – підкреслюється в матеріалі.

"Лабораторія в Шпіц дійсно ідентифікувала BZ, але це сталося через те, що відповідно до протоколу ОЗХЗ сама додала похідне токсину. ОЗХЗ зробила це, щоб перевірити надійність висновків лабораторії. Якби в Шпіц не виявлено BZ, так само як і" Новачок ", ОЗХЗ знала б, що лабораторії не можна довіряти, – стверджується в публікації. – Росія ж вхопилася за ці висновки, поки британський уряд і Портом-Даун намагалися скоригувати руйнівні заяви Кремля ".

"Ставши другий найбільш часто передруковувати статті в рамках цієї справи, матеріал The Independent від 3 квітня був опублікований після того, як Гері Ейткенхед, виконавчий директор Портон-Даун, повідомив Sky News, що його співробітники" не визначили точний джерело "" Новачка ". це суперечило позиції тодішнього міністра закордонних справ Великобританії Бориса Джонсона, який за кілька днів до цього заявив, що отрута надійшов з Росії ", – наголошується в статті.

"І знову російські боти і підтримувані державою новинні видання, такі як RT і Sputnik, вхопилися за цю історію, і вона поширилася як лісова пожежа".

Як передає The Atlantic, за цією "цифровий бійнею" з усе наростаючим сум'яттям стежило спеціальний підрозділ швидкого реагування Даунінг-стріт. У кімнаті нарад секретаріату кабінету міністрів високопоставлені радники з комунікацій засідали щодня (…). 5 вересня Британія, нарешті, зробила кроки проти російського наступу. Тереза ​​Мей заявила в Палаті представників британського парламенту, що були виявлені два російських шпигуна, відповідальних за атаку на Скрипаль. Публічно принизивши Путіна, вона розповіла, на борт яких рейсів піднімалися ці люди, про їх пересування в межах Сполученого Королівства і навіть про те, як сліди "Новачка" були виявлені в їх готельному номері. У наступні тижні в найбільш популярних статтях про справу Скрипаля переважали антиросійські настрої ".

"Це все трималося в секреті, щоб застигнути росіян зненацька, – повідомив один з джерел The Atlantic.- З цього моменту їх відповідна реакція була непослідовною. Це стало поворотним моментом".

Джерело: Інопреса

Щасливий
Щасливий
0 %
Печальний
Печальний
0 %
Схвильований
Схвильований
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Злий
Злий
0 %
Здивований
Здивований
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Залишити відповідь